اغوش

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

اغوش

دوست داشتن یعنی اینکه:

اگه صد دفعه هم ناراحتش کنی,

هربار میگه:

این دفعه ی اخریه که می بخشمت!و

              با اخم میاد

                 توی بغلت

             

بعضی وقتا هست که دوست دارم یکی

            کنارم باشه

            محکم بغلم کنه

       بذاره اشک بریزم راحت شم

 بعد اروم تو گوشم بگه:"دیوونه

         من که باهاتم..."

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت17:27---15 فروردين 1393
عزیزم وب بسیار زیبای دارید تشکر از شما ...درضمن خوشحال شدم به ما سر زدید منو لینگ کن
پاسخ:سلام باشه حتما ولی نگفتی میتونم از شعرات کپی کنم؟


بهار
ساعت17:16---14 فروردين 1393
دارم آرشیو وبلاگ های خوب و جذاب رو جمع می کنم یه سر بهم بزن وبلاگت رو ثبت کن صفحه ای که ساختم بازدید بالایی داره

بهار
ساعت16:54---14 فروردين 1393
این مطالبت منو یاد خاطراتم انداخت عزیزم . راستی وبلاگت رو توی لیست دوستانم لینک کن تا دوستام هم باهات آشنا بشند
پاسخ:حالا خوبه یانه؟


بهار
ساعت16:35---14 فروردين 1393
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما وبلاگ نویس عزیز که هر روز وبلاگت رو آپ می کنی بابا تبادل لینک هم بکن تا بازدیدت زیاد شه

بهار
ساعت15:41---14 فروردين 1393
با تبادل لینک در نتایج گوگل رتبه اول داشته باشید

بهار
ساعت14:14---14 فروردين 1393
بازدید وبلاگت رو نمیخوای زیاد کنی؟ همین حالا وبلاگت رو توی لیست دوستانم ثبت کن تا بازدیدت روزانه بیشتر از همیشه شه
پاسخ:سلام عزیزم باشه انجام میدم مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, ساعت 12:49 توسط پروین ومیلاد |