پشیمونم

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

پشیمونم

سلاممممممممممممم

میخوام بگم که واقعا پشیمونم دلم خیلی واسه اقاییم تنگ شده 16 روزه که باهاش حرف نزدم خیلی سخته حالا اون فکرمیکنه عمدا باهاش حرف نمیزنم

به دختر داییم گفته بود که به من بگه فقط واسه یه بار بهش زنگ بزنم کار مهمی باهام داره بعدش اگه دوست دارم تا اخر عمر باهاش حرف نزنم ,میترسم

نمیدونم معنی این حرفش یعنی چی؟یعنی تموم ؟یعنی باید قید تمام خاطراتمون رو بزنم؟یعنی قید عشقمو بزنم؟ننننننننننننهه خدا من نمیتونم اون عشقمه

اصلا کی گفت معنی حرفش اینه که تموم کنیم؟نمیدونم به 14 معصوم نمیدونم,کاشکی چیزی که فکرمیکنم نباشه فقط دارم لحظه شماری میکنم واسه روزی

که باهاش حرف بزنم.

عاشقتم اقایی #########بای تااااا های



نظرات شما عزیزان:

ميثم
ساعت19:20---24 فروردين 1393
سلام دوست عزيز وب جالبي داراي

خوشحال ميشم به من هم سر بزني

عشق خوبه تاوقتي پيشت هست اما نباشه خيلي سختني بدتر از همه اينه كه بهت خيانت بكنه
پاسخ:سلام میثم اره واقعا وقتی از دستش بدی خیلی سخته ما تا مرز جدایی رفتیم ولی به لطف خدا همه چیزمون درست شد


ندا
ساعت9:38---22 فروردين 1393
سلام وبلاگتون عالیه ,همیشه عشقتون پایدار باشه ایشالله,خوش باشین همیشه وبای
پاسخ:سلام عزیزم,مرسی از دعات واز نظر دادنت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:, ساعت 22:53 توسط پروین ومیلاد |