مقدمه

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

مقدمه

 

 

سلام من خوبم عشقم هم خوبه,شماهم خداروشکر خوب هستین,اگه مطالب تکرارین عذر میخوام من میخواستم این وبلاگ

مثل اون یکی وبلاگ باشه,عشقم اسمش میلاده وپسرداییمه,از این وبلاگ خبرنداره ومنم میخوام اینو 11/16 بهش تقدیم کنم

کاشکی توذوقم نزن اخه قوربونش برم بی ذوقه,خوب سال 90 بود که فهمیدم میلاد بهم علاقه داره البته خودش بهم نگفت من

خودم فهمیدم از حمایتاش از کاراش,ولی من ازش متنفر بودم اونو مثل یه همبازی قبول داشتم که بچگیمو باهاش گذروندم ولی

بزرگ ترکه شدم,ازش بدم میومد,اخه یه دلایلی داشت,که پیش خودم بمونن بهتره,حتی خود میلاد هم همه رونمیدونه,ونمیگم

گذشت تااینکه 92/01/08 فهمیدم دوسش دارم نمیخواستم قبولش کنم واسم خیلی سخت بود,شب وروز کابوسم شده بود

عشقم,اخه مادوتا دوتادنیای متفاوتیم هیچ وجه شباهتی باهم نداریم,مرداد ماه بود که فهمیدم دوسش دارم به معنای واقعی

وتودلم جاخوش کرده بیرون هم نمیره,6/30 بود که میلاد گفت دوسم داره منم 6/31 بهش گفتم که تودلم من چه خبره والان 3

ماه و27 روزه که باهاش دوستم,امیدوارم همه به عشقامون برسیم,فعلا بای



نظرات شما عزیزان:

لاو باران
ساعت22:55---14 اسفند 1392
سلام

هر دیدی یه بازدیدی داره ممنون که به وبم اومدی و نظر دادی از همه مهم تر اینه که منو به وب زیبات دعوت کردی.

بهتون تبریک میگم ایشالا عشقتون پابرجا بمونه همیشه و منتظر مطالب جدیدتون هستم......
پاسخ:سلام باران جون,مرسی ازاینکه سرزدی,ومرسی از دعات,شریف بیاری خوشحال میشیم قدمت روی چشم,فعلا عزیزم


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت22:30---14 اسفند 1392
سلام عزیزم

میسی ک ب وبم سر زدی

عشقتون پایداره پایدار

منتظر خاطره های قشنگتون هسم آجیه گل نازم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی که نظردادی,چشم حتما مینویسم,


zahra
ساعت22:11---14 اسفند 1392
به منم يه سربزن مرسي.
پاسخ:سلام عزیزم باشه سرمیزنم


ساغر
ساعت10:59---13 اسفند 1392
سلام امید وارم عشقتون جاویدان باشه مرسی ازین ک ب وبلاگم اومدی رد پای قشنگی از خودت ب جا گذاشتی اومدم ولی مطلبی ندیدم ها
پاسخ:سلام ساغرجان مرسی از لطفت درروزهای اینده مطالب میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:توسط پروین, ساعت 21:33 توسط پروین ومیلاد |