خدایا...

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

خدایا...

زندگی ات... خدایا!مانند حرف پسربچه ای است که گریه

کنان به مادرش می گفت:هم می زنی وهم می گویی گریه

نکن!دلم می خواد یکی رو داشتم...بعضی وقتا که مردم

خسته ام می کردن,میومد کنارمو,دستشو می زاشت دو

طرف صورتمو,زل می زد تو چشاموبهم می گفت:ببین...تو منو

داری!(ولی افسوس اون کسی که باید تکیه گاهم باشه

واسم کم میذاره)گاه دلتنگ می شوم,دلتنگتراز همه دلتنگی

هاگوشه ای می نشینم وحسرت هارا می شمارم,باختن

هاوصدای شکستن هاراکدامین امید را نا امید کردم...کدامین

خواهش را نشنیدمبه کدام دلتنگی خندیدم که این چنین

دلتنگم...!

دلم خیلی از میلاد گرفته است چندوقته قرار گذاشت بیاد ولی هنوز

نیومده,دلتنگیم فقط سراین موضوع نیست کلا احساس میکنم اهمیتم

واسش کمتر شده نمیدونم به خدا دیگهنمیدونم چی درسته چی غلط,اخه

اون وقت هایی که بهش نیاز دارم پیشم باشه نیست,این چندوقته اتفاقای

بدی واسم پیش افتاد ولی حتی میلاد هم خبر نداره ,باید اون کمکم

میکرد ولی...اصلا حوصله ندارم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, ساعت 9:18 توسط پروین ومیلاد |