قهرکرده

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

قهرکرده

اصلا حوصله ندارم عشقم باهام قهره ولی اون حرفایی که بهش گفتم فقط شوخی بود من که جدی نگفتم ولی اون به دل

گرفته,اه خدا حالا چیکار کنم من تاحالا از کسی منت کشی نکردم اینو چیکار کنم ولی دوست ندارم از دستم ناراحت بشه امروز

باهاش حرف میزنم,مثل اینکه خیلی بهش برخورده اخه سابقه نداشته که اون باهام قهر کنه من قهر میکنم ولی اون نه منم اگه

بخوام قهر کنم فوقش چند روز,بعدش باهاش اشتی میکنم اخه خیلی دوسش دارم درسته هنوز یه سال نشده دوست داشتنم

ولی عاشقشم,دلم واسش خیلی تنگ شده اخرین دفعه ای که دیدمش 9/3 بود که باهم رفتیم مدرسه ی من یکشنبه شیفت

صبح هم بود, وای خدا کی روز تولدش بشه دقت کردین روز تولد منو اون یکیه البته فقط روزا, ماه ها وسال ها فرق داره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:توسط پروین, ساعت 11:29 توسط پروین ومیلاد |