ارامش

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

ارامش

ارامش یعنی:

هروقت قهرکردی

تاوقتی که اشتی نکردی کسی جاتو نمگیره


نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت2:44---30 خرداد 1393
سلوووووم درسته ارامش خیلی خوبه ولی من ندارم وبت عالیه خوشحال شدم بهم سر زدی ممنون ازت تونستی ب ما سر بزن هم ادرس چت روم گذاشتم هم وبم اون بالا/ فعلا بای
پاسخ:سلام اره ارامش خیلی خوبه چیزی که من الان ندارم,مرسی که وبم سرزدی


فاطیما
ساعت21:05---14 خرداد 1393
سلام وبلاگت عالیه به خدا

به عشقت برسی عزیزم

به وب منم سر بزن ادرسشو که میدونی

بوس رولبات بابای
پاسخ:حرف سانسوری نداشتیم ها اگه حالم خوب شد حتما میام مطمئنم منو باحمید اشتباهی گرفتی که اینجوری بوس فرستادی بوس رو گونه ات.بچه پررو بی ادب


Mهی بابا
ساعت10:59---13 خرداد 1393
.
دوباره آمده ای
اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی
زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !
اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد
و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !
پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم !


Mهی بابا
ساعت10:56---13 خرداد 1393
اگر وقت نداری حالم را بپرسی،
درکت میکنم؛
اگر وقت نداری با من صحبت کنی،
درکت میکنم؛
اگر وقت نداری مرا ببینی،
درکت میکنم؛
اما اگر بعد از تمام اینها، دیگر دوستت نداشتم، اینبار نوبت توست که درکم کنی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, ساعت 20:15 توسط پروین ومیلاد |