معامله

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

معامله

خدایا بیا معامله کنیم

موافقی؟

هفت میلیارد نفر مال تو

فقط اون یه نفر...فقط...

اونم مال تو

 

 

خدایا دلم گرفته هر روزم داره بابغض شروع میشه بابغض هم تموم میشه

اخه تا کی این باشه وضعم.میگن زمان همه چیزو درست میکنه,ولی این

دروغه فعلا که  زمان داره همه چیزو بدتر میکنه,

به سلامتی دختری که سر سفره ی عقدش

به جای اینکه بگه با اجازه ی بزرگترا گفت:

با اجازه ی عشقم که نزاشتن بهش برسم

راستی اهنگ خوشگله؟هم دردیم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahshid
ساعت12:15---17 خرداد 1393
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی بازم به من سر بزن

وبتم عالیه لایکککککک
پاسخ:سلام عزیزم مرسی


هدی
ساعت21:08---14 خرداد 1393
سام علیک

تو نمیخوای قالب وبلاگتو عوض کنی؟

بابا بیات شد.ای گور به گور شی

راستی به میلاد بگو یه مو از سرت کم بشه

من میدونم وتوها
پاسخ:سلام هدی خوبی عزیزم ببخشید الان عوضش میکنم وای امروز چتونه همه میخواین میلادو بکشین کوفت


زهره
ساعت21:00---14 خرداد 1393
سلامممممممم من برگشتم تامن نبودم

چی شده اینجا حرف از ناامیدی میزنی

میلاد اذیت کرده بگو خودم میکشمش

بوس اجی جونم
پاسخ:سلام زهره خوش اومدی دلم تنگ شد واست کسی نبود دلقک بازی دربیاره.کوفت میلاد چشه وضعمون خرابه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:, ساعت 19:55 توسط پروین ومیلاد |