نمیدونم

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

نمیدونم

سلامم خیلی عذر میخوام پست نمیزارم شماکه میدونید دلم گرفته دلم واسش تنگ شده درسته خودم گفتم بره

ولی خودمم میگم دوریش سخته خیلی سخت تر از چیزی که فکرشو میکردم هرشب بغض دارم میدونم اون اینقدر

دل تنگ من نیست شاید دوسم داشته باشه ولی حالش مثل من نیست خدایا ازت گله دارم اخه چرا من باید تاوان

بدم اخه به جرم کدوم گناه خدایا تو مسئولی پس جوابمو بده خودت اوردیش تو زندگیم چرا اینقدر راحت ازدستش

دادم باهمه ی دلتنگی هام ولی پای غرورم هستم هیچوقت نباید بهش بگم پشیمونم,دوسش دارم دلم واسش

تنگ شده ولی بچه ها نمیتونم باهاش بسازم,رفتارشو دوست ندارم همه چیز الکی گرفتناشو دوست ندارم ولی

خوب اون باوجود همه ی اینا اون عشق اول واخرمه به همون خدا دوتاییمون رو افرید بعد اون عاشق هیچکس دیگه

ای نمیشم,ولی خوش به حال اون کسی که میبینتش



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت16:32---2 مرداد 1393
عشق خیلی ژرف تره مهربون.
کسی که عاشق آدم باشه هر چی بشه پیش آدم می مونه.هر چی بشه..
فقط اینو بدون مهربون اونی که باید بمونه می مونه..
خودتو زیاد ناراحت نکن..این ناراحتی به خاطر وابستگی شما دوتا بوده..
من جریان شما رو نمیدونم اما حدث میزنم چی بوده.اخه تو مطالبتون دقیق بود.

مراقب خودت و احساس زیبات باش..حیفی مهربان..

پاسخ:سلام نه قضیه اون چیزی نبود که فکرمیکنی ماواقعا عاشق هم بودیم الان هستیم ولی من دیگه نمیخوام مرسی بابت حرفات


mهی بابا
ساعت19:17---22 تير 1393
تو که نباشی. . .

باران نمیبارد. . .

فقط بعضی وقتا. . .

زمین و زمان خیس میشود. . .(!)


mهی بابا
ساعت19:15---22 تير 1393
اینگونه نگاه کنيد...

مرد را به عقلش نه به ثروتش . زن را به وفايش نه به جمالش . دوست را به محبتش نه به کلامش . عاشق را به صبرش نه به ادعايش . مال را به برکتش نه به مقدارش . خانه را به آرامشش نه به اندازه اش . اتومبيل را به کاراییش نه به مدلش . غذا را به کيفيتش نه به کميتش . درس را به استادش نه به سختیش . دانشمند را به علمش نه به مدرکش . مدير را به عمل کردش نه به جایگاهش . نويسنده را به باورهايش نه به تعداد کتابهايش . شخص را به انسانيتش نه به ظاهرش . دل را به پاکیش نه به صاحبش . جسم را به سلامتش نه به لاغریش . سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش...


اوا
ساعت14:01---17 تير 1393
وبه خوشملیهبا تبادل لینک موافقیدبه منم سر بزن نظر بده میسی
پاسخ:سلام عزیزم اره لینکت میکنم


mهی بابا
ساعت16:30---11 تير 1393
خودتو ناراحت نکن
پاسخ:سلام مرسی که نظر دادی مطالبت واقعا عالی بود ولی مگه میشه ناراحت نشد؟خیلی واسم سخته ماعاشق هم بودیم وهستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, ساعت 20:17 توسط پروین ومیلاد |