گاهی..

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

گاهی..

گاهی دلم میخواد بنویسم اما نمیدونم از چی

گاهی دلم می خواد بگم اما نمیدونم از چی

گاهی دلم میخواد بخندم اما نمیدونم به چی

گاهی دلم می خواد اشک بریزم اما نمیدونم واسه چی

گاهی دلم میخواد اعتراض کنم اما نمیدونم از چی

وگاهی هم دلم میخواد داد بزنم وبگویم خدایا چرا

چرا هیچیم معلوم نیست چرا نه اشکم نه گریه ام

نه نوشتنم نه گفتنم ونه اعتراضم دلیل نداره چرا

 



نظرات شما عزیزان:

حاجی شهرام
ساعت9:43---8 مرداد 1393
من بر این پندارم
زندگی نیست بجز یک باور
باوری پاک به زیبایی گل
به شکوفایی یک غنچه یاس
شاخه ای از گل اطلس
سبدی از گل سرخ
بغلی از گل زیبای شقایقبوته ای از گل مریم
یا که برگی از تاک
پس بدان ای جانا
که اگر روزی ، مشکلات ، سختی ها
به تو سیلی زدند ، با تو جفاها کردند
همان باورها ، به تو خواهند فهماند
که ورای همه تلخی هاداوری هست ، خداوندی هست
که تو را می بیند ، و به تو لبخند زنان می گوید
صبر کن ، عشق بورز
قصه عشق تو جانا
نرسیده ست به پایان هنوز
شامگاهان تا صبح ، که بخوابد خورشید و بتابد مهتاب
تو هم اسوده بخواب و در رویاها
به زیبایی گل یاس سپید
لبخند بزن و بر این باور باش
با غروب اسمان ، با طلوع خورشید
سبزه ها و گلها
نسترن ها ، شقایق ، گل سرخ
از پس فصل خزان دوباره خواهند روئید

پاسخ:شیر هم که باشی جلوی جماعت گاو کم میاری بعضی وقت ها دیگه نمیتونی تلاش کنی,درسته شاید وضع تغییر کنه ولی فکر وذهنت همونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, ساعت 18:26 توسط پروین ومیلاد |