"تو"

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

"تو"

"تـــــــــــــــــو"کنارم باشی

                               من آنقدر میخندم که مبادا خنده ی دیگری را ببینی...

 "تــــــــــــــــو"کنارم باشی     

                                        آنقد به چشمانت خیره می شوم که مبادا چشمان دیگری نگاهت را از من بدزدد...

 "تــــــــــــــــو"کنار من باشی

                     من عمیق تر نفس میکشم که تمام عطرت سهم من باشد....

 "تــــــــــــــــو"کنارم باشی

                         حااااااال من خوب اســــــــــــــــت.................

 

 خیالت راحت!!!!!!!!!

من جز آغوش تو حتی به دیوار هم تکیه نمیکنم.....................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, ساعت 19:59 توسط پروین ومیلاد |